Blahopřání

pátek 28. listopadu 2008

zamyšlení: HROZNÉ SNY

Bezpečně poznám, kdy už mám práce plné zuby, kdy jsem přepracovaný a hodně unavený. Podle snů. Najednou se mi o práci zdá. A nejsou to sny ledajaké, nýbrž podivné, divoké a nesmyslné. Chodím v nich do zaměstnání třeba po zuby ozbrojený, nebo naopak úplně nahý, mými kolegy bývají i upíři, vlkodlaci či úplně obyčejné pohádkové postavy. Například princezny, princové, králové a královny.

Jen pohádkový dědeček se jaksi ne a ne zjevit. Přepracovanost tedy jednoznačně poznám. Jenže většinou nevím, co s tím dělat. A tak čekám, až se zase všechno vrátí do normálního stavu. Ono to dříve či později přijde, mně se pak zdají sny normální. O lásce, touze, přátelích a jiných příjemných věcech.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Přeji co nejvíce krásných snů, i když mám trošku strach, abys pak nechtěl víc spát než psát. J.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj J, to je celkem fajn, já bych ráda potkala, aspoň ve snu nějaký pohádkový bytosti... :-) Poslední dobou se mi zdají úplně nelogické sny, prostě brak :-) ráno si je už detailně nepamatuji, jen mám z nich podivnou náladu... Hezký den, Lu.