Blahopřání

úterý 18. listopadu 2008

DÍVČÍ VÁLKA? MUŽI, BRAŇTE SE!


Co si vlastně myslí ženy o mužích?

Když jsem narazil na tento text ve své elektronické poště, nejprve jsem si myslel, že se někdo spletl. Ale pak mě napadlo, že o náhodu asi nejde. Ženy se zřejmě rozhodly vyhlásit mužům válku. Zatím naštěstí jen slovní. No však posuďte onen text sami.

Chlapi jsou JAKO:

REKLAMY - nedá se jim věřit jediné slovo

POČÍTAČE - jsou složití a mají slabou paměť

KOPÍRKY - potřebuješ je na rozmnožování a to je asi tak všechno

HOROSKOPY - pořád ti říkají, co máš dělat a vždy se pletou

ŘASENKY - po prvním náznaku emocí obyčejně vytečou

PARKOVACÍ MÍSTA - ti dobří už jsou obsazení

PODLOŽKY POD TALÍŘE - objeví se jen tehdy, když je jídlo na stole

SNĚHOVÉ BOUŘE - nikdy nevíš, kdy přijdou, kolik přinesou centimetrů a jak dlouho vydrží

OJETÁ AUTA - lehce dostupní, levní a velmi nespolehliví

NOVOROZENCI - nejdříve jsou rozkošní, ale nakonec se stejně unavíš uklízením nepořádku po nich

KŘIŠŤÁL - někteří vypadají fakt dobře, ale stejně jsou průhlední

PROJÍMADLA - můžeš se z nich posrat!!!

Dá se tomuhle ubránit? Jen těžko. Ta válka je pro muže už předem prohraná. Každé jejich slovo působí vedle nejen těchto ženských argumentů jako dětská pistolka vedle těžké vojenské techniky. Přesto jsem se rozhodl nevzdat se bez boje a pokusit se alespoň o jakýs takýs smír.

Proto veřejně SLIBUJU:

*Už nebudu jako reklama. Začnu pečlivě vážit svá slova a splním bezezbytku každý slib.

*Nechci už být ani počítačem. Pořídím si nějaký blbovníček a do něj si všechno zapíšu.

*Kopírkou už dávno nejsem a ani být nemohu. Rozmnožování mám naštěstí úspěšně za sebou. Je to tak dávno, že si na to málem ani nepamatuju.

*Přestanu být horoskopem. Budu mluvit méně, ale o to důrazněji. Výhradně o tom, jak jsou ženy skvělé, jak všechno dělají bezchybně, výtečně.

*Zapomenu na emoce. Stane se ze mne nerozpustný kus ledu. Nanuk bez chuti.

*Parkovacím místem zůstat můžu. Ale ochotně na něj umožním vjezd jakýmkoli zájemkyním.

*Objevím se doma mnohem častěji. Nejen před jídlem, ale taky před spaním.

*Každý svůj příchod domů včas předem ohlásím a místo sněhové bouře se ze mne stane mírný, zato vytrvalý vánek. Občas ho tam fouknu.

*Začnu dělat drahoty, budu hodně nedostupný, ale ten nejspolehlivější. A na základě toho taky patřičně drahý.

*Stane se ze mne ten nejpořádnější člověk na světě. A s výrazem rozkošného novorozence budu sledovat, jak žena nevěřícně zírá.

*Už žádný křišťál! Doma ani ve mně. Vytvořím kolem sebe ještě hustší clonu z cigaretového kouře. Žádná mě neprohlédne.

*Když to tak po sobě čtu, myslím, že teď se mohou jako projímadla cítit naopak ženy. Nebo se z toho neposerou?

Žádné komentáře: