Blahopřání

čtvrtek 20. listopadu 2008

POSAĎTE SE. MÍSTA JE TU DOST


Koukám, že jste přišli v předstihu. Nemohli jste se dočkat? Nevadí. Všechny vás tu vidím moc rád. A nikdo snad strádat nebude.


Stěhoval jsem, vymýšlel, několikrát to tady přestavoval, natíral, leštil a při tom všem se hlavně pořád moc těšil na vás. Známé, méně známé i ty zatím úplně neznámé. Na spřízněné duše, čtenáře, kamarády a přátele, bez nichž by žádný blog nebyl tím správným blogem. Jsem z toho všeho dost utahaný, ale mám ohromnou radost, že jste se objevili a nezapomněli na mě.


Co vám nabízím? Kromě pohodlných zelených křesílek a příjemného teplíčka nekuřáckou i kuřáckou (sleduješ, Maglisko?) část, taky uklidňující pohled do akvária i vzrušující na Eiffelovu věž (možná se jednou společně podíváme i opačným směrem – z jejího vrcholku dolů). Jak už jste určitě zaregistrovali, nechybějí ani fotografie a videa. A hlavně: kromě už starších textů jsem vám připravil pohoštění v podobě nových článků (viz níže).


Na dárky pro hostitele zapomeňte. Jediné, které přijímám, mohou být v podobě slov o tom, co se vám tady líbí nebo nelíbí. Nebo taky o tom, co tu postrádáte, o čem byste rádi četli.


Jsem skutečně rád, že vás mám. V onom uplynulém týdnu jste mi chyběli. Moc se mi stýskalo. JARDA

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj J, tedy já zírám. Gratuluju k nové adrese :-), samozřejmě jsem byla zvědavá a hned klikla, přestože znám přísloví "zvědavost zabila kočku:-) .... jsem v práci, nestíhám, ale až budu mít více času, všechno to tu prošmejdím. Je vidět, že máš psaní v krvi, a hlavně píšeš srdcem, příspěvky máš vymazlené, máš můj obdiv. Hezký den, Lu.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jaroslave, máš to tu opravdu par excellence. Nemohu se vynadívat. Mrzí mě, že už nejsi na Atlasu, i když to plně chápu. Je vidět, že umíš nejen psát, ale dokážeš vytvořit i nádhernou grafiku. S povděkem kvituji tu kuřáckou místnost za sebe i za Bestii. Děkuju za milé přivítání. Magda alias Magliska

Unknown řekl(a)...

Dobrý den. Rád bych se spřátelil. Podívejte se na můj blog. Mám jich víc. Na adrese níže je můj blog, v něm jsou uvedeny i další mé blogy. Pokud se Vám bude chtít, podívejte se prosím i na ty ostatní. Adresa je: www.kontraovsem.blogspot.com. Děkuji mnohokrát.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem moc ráda, že jsi zase zpět. Moc se mi tady líbí a určitě se budu vracet. Ahoj J.

Anonymní řekl(a)...

ahoj, kocicaku, teeeedy, uzasny pocin, posun. Vypada to, ze nakonec stehovacka bude jen a jen ku prospechu. Moc drzim palce a preju dlouhy pobyt! :-* sheil