Blahopřání

pondělí 24. listopadu 2008

PŘÍHODY strýčka Příhody


Zákaz kouření. A nejen toho...

Jmenuji se Příhoda. Miloš. Jestli jsem něčím zajímavý nebo výjimečný? Nevím o tom. Ale stejně jako kdokoli jiný denně zažívám situace, o něž bych se chtěl s někým podělit. Co vám mohu za vaši trpělivost slíbit? Trochu smíchu a možná i pláče, případně oboje najednou. Nebo taky možnost si do sytosti a hezky nahlas zanadávat, že jste se mnou ztratili drahocenný čas a zklamali jste se.

Tak jako se já včera zklamal v takovém malém krámku. Za pultem stál sympatický prodavač a já dostal chuť na dobrý voňavý doutník. „Prosím, jen si poslužte. Vyberte si sám,“ ukázal ten dobrý muž směrem k příslušnému regálu. Tak jsem se obsloužil a chystal se, že si tam tu dobrotu hned zapálím. „Zadržte,“ zakřičel najednou prodavač. „Tady se kouřit nesmí!“

Přiznám se, že mě to zaskočilo a taky dost rozčílilo. Nehodlal jsem však prodat svou kůži lacino. „Proč, když tady ty doutníky prodáváte?“ udeřil jsem na přísného muže. Toho to ale z míry nevyvedlo. „Milý pane, my tady prodáváme taky toaletní papír,“ odpověděl mi s kamennou tváří.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To je senzační příhoda. Magda