Blahopřání

úterý 25. listopadu 2008

MUŽI SE DĚLÍ NA HORŇÁKY A DOLŇÁKY. KTERÝCH JE VÍC?


O univerzálech se mlčí. Existují vůbec? Seděli jsme s mým svobodným třicetiletým kolegou z práce v klubu, do něhož chodíme na oběd snad odnepaměti. Jenže tentokrát s ním evidentně nebylo něco v pořádku. Pořád klopil hlavu, nezvedal ji a neustále se rádoby nenápadně ohlížel kamsi do uličky mezi stoly. Komu by to nebylo divné?
Po nějaké době jsem to už nevydržel. „Jsi dneska nějaký zvláštní. Co je s tebou?“ zeptal jsem se ho. Aniž by tu svou hlavu zvedl, zakroutil s ní a odpověděl: „Co by bylo. Nic. Ale pokud sis nevšiml, mají tady novou servírku. A jestli jsi to ještě nezaznamenal, tak já jsem typický dolňák. A ona jednoznačně můj typ,“ prohlásil kolega nadšeně. S pusou plnou řízku a bramborového salátu.
Tentokrát jsem zakroutil hlavou já. Můj pohled dosud průběžně mířící do zcela jiných partií nové mladé servírky pak sklouzl o něco níž. V tu chvíli jsem v duchu svého kolegu omluvil. I tam toho totiž měla víc než požehnaně. Taky mě napadlo: je mezi muži víc dolňáků nebo nás horňáků?
A co třeba takoví univerzálové? O těch se kupodivu nějak nemluví. Že by neexistovali? Tomu nevěřím. Možná se jen drží známého hesla, že hrdinové mlčí.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

chachaaaaaa, jen jsem se sem proklikla, už jsem se chechtala. Ty nikdy nezklameš, jarinku!! btw., hlasuju každopádně pro univerzály!!!!:-DD
(děkuju za krásný koment, posílám pusu a pohlazení, jsem vážně ráda, že jsem se stěhovala a mohla se tak s vámi setkat. už je to jak malá "zájmová skupina" :-), wow, teď mě napadlo, jako club privé, hm :-), to by šlo, ne? ;-) )

Anonymní řekl(a)...

Univerzál = ideál. Také se říká, že stabilní podvozek je základ spokojené domácnosti. Ahoj Janika.

Jarda řekl(a)...

A taky existuje jedna zkratka: ŠIPRZÁROŠ (= široká pr..l, základ rodinného štěstí). Záleží na tom, jak k téhle "problematice" kdo přistupuje :-) J.

Nymph from the Merkur řekl(a)...

Ó jak realistické... <3

A kterých je teda víc?