Blahopřání

čtvrtek 13. listopadu 2008

NEJÚČINNĚJŠÍ NÁSTROJ MUŽE? PRÝ JAZYK


Ukecat, okecat a zakecat.

Zkušení a životerm protřelí pardálové tvrdí, že každá dívka či žena se dá úspěšně ukecat. Nevím. Jsem odnepaměti plachý, a tak jsem to moc nezkoušel.

Jen na jednu dívku si v tomto směru pamatuji. Byla moc pěkná, často se mi o ní dokonce i zdálo. A čas od času mi na tyhle skvostné noční sny o ní zůstala i ranní památka na prostěradle. A tak jsem vsadil všechno na jednu kartu a začal jsem do ní dout. Horem spodem, plácal jsem smysly i nesmysly. Nakonec mi dala. Facku.

Od té doby jsem se už žádnou dívku ukecat nepokusil. A nic na tom nehodlám měnit ani teď, ve svém pokročilém věku. Nemám strach, že by mi některá z obětí dala facku. Spíše se bojím, abych to po náhodou případném úspěšném ukecání nemusel rychle okecat. Nebo zakecat.

Žádné komentáře: