Blahopřání

pondělí 12. ledna 2009

PŘÍHODY strýčka PŘÍHODY (8)


TÝRÁNÍ.

Už mě to štve. To je pořád řečí kolem týrání žen muži, jsou toho plné noviny i televize, ale v životě je tomu jinak. Copak je to pravda? Proč taky někdy nenapíšou o opačných případech? O tom, jak ženské týrají chlapy? Na násilí nemají dost sil, tak to dělají psychicky, což je mnohem horší.

Jako ta moje. Když se jí zeptám, co bude na oběd, tak mi co chvíli odsekne: „Příhodo, zeptej se těch svých fotbalistů v televizi.“ V lepším případě se od ní dozvím, že kdo nepracuje ať nejí. A víte, co je úplně nejhorší? Vyčkává, až zasednu ke své milované sbírce známek, pak udělá průvan a každou chvíli za mnou pod nějakými záminkami chodí. No řekněte sami: není to hrozné?

Podezírám ji, že se mě chce zbavit. Ne že by měla v úmyslu rozvést se, na to už je moc stará a hlavně chytrá. Hodlá mě poslat rovnou do hrobu, k čemuž využívá mého slabého srdce. Když přicházím domů, čeká za dveřmi a pak na mě nečekaně a hodně nahlas vyjukne. „No co? Jsem hravá,“ zastírá svůj likvidační manévr.

Vrcholem všeho byl včerejšek. Nevinně jsem se jí zeptal, jestli náhodou neví, jaké bude na moje narozeniny počasí. Chladně na mě pohlédla a pak odsekla: „Jaké by bylo? Pro tebe tradiční. Pivní přeháňka, rumová vánice, fernetová smršť a taky setrvalý stav žízně.“ Proč nenapíšou v novinách o tomhle?

Žádné komentáře: