Blahopřání

neděle 4. ledna 2009

ČEŠTINA JE BOHATÁ. I NA SEX


Pohlavní styk, sexuální akt, soulož, milování. Ale také píchání, šoustání, lupání, klácení, vrznutí si, kefování, maštění a já nevím co všechno ještě. Čeština je skutečně hodně bohatý jazyk. Ve všech oblastech, sex nevyjímaje.
Ač jsem se sebevíc snažil, všechny oficiální i lidové názvy pro milostné splynutí dvou lidí jsem v žádném případě nevyčerpal. Ani nemohl. Je jich totiž nespočet a zvláště ty neoficiální se liší místo od místa, region od regionu. Fantazii milujících se i milenců se meze nekladou, bývá nekonečná a bez hranic.
Podobné je to i s názvy orgánů, bez nichž by se žádné milování neobešlo: penis, a pak taky utahovák, bodlo, macek, šroubovák, balda, klacek, frantík. Na druhé straně vagína, ale též jeskyňka, broskvička, motýlek, číča, stejně jako další slova (zvláště ta od pé a ká), jejichž publikování tady by bezesporu překračovalo hranice slušnosti.
Kde hledat prapůvod tohohle všeho? S největší pravděpodobností u mladých mužů. Ti si byli už dávno určitě vědomi toho, že při výzvě „Máňo, pojď uskutečnit pohlavní styk“ by zřejmě uspěli jen stěží. I slova penis či vagína se jim pravděpodobně příčila v ústech. A tak vymýšleli a vymýšleli, až vymysleli. Nebo myslíte, že tomu bylo úplně jinak? Jak?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jarousku, tak jsem sice v plnem stehovani, ale kuriozne to je snad prvni moment, kdy si zasedam k pc a ctu si...konecne i tebe, dala jsem si te nahoru do listy, abys byl porad pri ruce:):):). A zacinam muj novy rok na sexem s tebou, tak to je prima zacatek! Diky za nej!!!:):):)