Blahopřání

středa 8. dubna 2009

deníček: DEN D


Doba, kdy televize patřila k mým věrným a nerozlučným přátelům, je nenávratně pryč. Považuji tenhle přístroj za nenasytného žrouta drahocenného času. Už delší čas jsem ochoten nakrmit jej nanejvýš nějakým tím sportovním přenosem. Teď však ode mě dostává jednou týdně další časové sousto.

Úterní večerní pořad Den D nabízí lidem možnost proměny snu ve skutečnost. Prostřednictvím pětice investorů, připravených vložit peníze do zajímavého projektu. Proč mě tenhle pořad tak zaujal? Odpověď je jednoduchá: chvílemi je lepší než mnohá groteska.

U prvního dílu jsem se dlouho smál nad nabídkou ideální podprsenky, či pákového pomocného ručního pohonu jízdního kola, umístěného na řídítkách. Včera mě pro změnu nesmírně pobavil důchodce, jenž přišel s ještě zajímavějším nápadem. Ozdobným papírem, který před použitím záchodové mísy do ní pěkně naaranžujete.

Podle autora je to terno. Při vyměšování vám nestříká voda na zadek, navíc můžete zapomenout i na záchodovou štětku. Papír sloužící jako podložka totiž zabrání jakémukoli znečištění. A aby toho nebylo málo, ušetříte i na čistících prostředcích proti nehezkým vodním usazeninám na keramice. Ona papírová podložka je prý totiž při splachování hned v zárodku spolehlivě likviduje.

Řekněte sami: není to výhra? Myslí si to i autor nápadu. Spolu s majitelem jakési papírenské firmy, která vyrobila zatím několik prototypů oněch záchodových vložek. Jen potenciální investoři se nejprve usmívali a později někteří i smáli. Pro statisíce, které po nich důchodce chtěl, však nesáhli.

Už se nemůžu dočkat dalšího dílu. Možná v něm někdo přijde s hranatými kolečky nebo kulatým trojúhelníkem. Popřípadě s nápadem, jak se v kulaté místnosti uchýlit do rohu.

2 komentáře:

Haniczka řekl(a)...

Taky jsem to viděla a pobavilo mě to. Někteří lidé se prostě topí v nápadech a jiní se zase topí v penězích:-))

sheil řekl(a)...

Ale to vubec neni spatny napad, ta vlozka :-D!