Blahopřání

čtvrtek 11. června 2009

zamyšlení: REKLAMA BEZ HRANIC


Jednou to přijít muselo. Po skvělých autech, zázračných přípravcích na hubnutí a taky na potenci, po hračkách, bez nichž se děti rozhodně neobejdou, málem už zapomenutých vložkách s křidélky a já nevím po čem ještě na nás teď útočí z televizních obrazovek další trhák. Reklama totiž nezná hranic.


O jakémže trháku je řeč? O spolehlivém likvidátoru řídkého případu s častým běháním, běhavky, zkrátka průjmu. Zapomeňte na nějaké černé uhlí, jděte s dobou – snaží se nás přesvědčit výrobci zázraku prostřednictvím své reklamy. U mě neuspějí. Jsem hodně konzervativní, na léčbu tohoto problému mám už léta svůj osvědčený recept.


Černé uhlí to není. Odjakživa mi nechutnalo, zvedalo mně žaludek a naopak hrozilo dalším vyprazdňováním – tentokrát shora. V mládí mi pokaždé pomohla hořká čokoláda, v pozdějším věku jsem ji částečně nahradil, popřípadě zkombinoval, s rumem. Oboje zabírá brzy a spolehlivě.


Průjmová reklama mě tudíž nezajímá a nikdy zajímat nebude. Jen při ní přemýšlím, co přijde příště. Možná nějaký elixír mládí. Nebo pro změnu křidélka bez vložek? Osobně bych to tipoval na nějaký druh výživy, po němž nehrozí průjem ani zácpa. Po němž zkrátka nenásleduje vůbec žádné vyměšování.

Žádné komentáře: