Blahopřání

pátek 5. června 2009

PRODÁM SVOU HLAVU. LEVNĚ


Lidé jsou ochotni zpeněžit nejrůznější tělesné orgány. Já se rozhodl nabídnout hlavu. Je mi na nic.


Vyzkoušel jsem už všechno možné. Snažil jsem se ji přesvědčit, domlouval jí, přemlouval i vyhrožoval. Nebylo to nic platné. Moje hlava si postavila hlavu.


Zatvrdila se, dokonce se zdálo, že místy stávkuje a dělá mi schválnosti. "Neštvi mě, ty hlavo jedna, nebo tě prodám," řekl jsem jí jednou tvrdě. Ani pak si nedala říct. A tak vám ji nabízím. Levně.


Chci jednat seriózně. Upozorňuji, že je sice poměrně velká, ale moc se toho do ní nevejde. Dokonce se mi zdá, že postupem času čím dál méně. Možná právě proto je taky hodně nespolehlivá, většinou si dělá co sama chce.


Neočekávejte ani žádnou velkou krásu nebo užitnou hodnotu. Na té mé nešťastné hlavě totiž rapidně ubývá vlasů, v ústech zubů, slábne i sluch. A když jsme u uší, musím vás upozornit, že jsou nejen nesouměrné, ale taky dost velké. Žádnou díru do světa jsem v minulosti neudělal ani s nosem. Od mládí je přeražený, mnozí ho navíc nešetrně nazývají skobou.


Přes to přese všechno věřím, že nějakého solidního kupce najdu. Co to říkáte? Že jednám bezhlavě? No tak vidíte sami, čeho všeho je ta moje hlava schopná...

1 komentář:

Olga řekl(a)...

Ach ta Tvoje hlava- chytrá,sečtělá,přemýšlivá,s přehledem,je i tvrdohlavá, viď?
A na oči jsi zapomněl.