Blahopřání

neděle 6. září 2009

PŘÍHODY STRÝČKA PŘÍHODY (27)


POZOR NA PRSA. VENKU MRZNE!

Řeknu vám, že jsem si začal mnohem víc vážit manželky. Od té doby, co se začal u nás v hospodě objevovat manželský psycholog, nebo jak se té jeho práci vlastně říká. Když ten člověk vykládá, s čím vším se v poradně setkává, musím se své ženě v duchu omluvit. Dokonce mám chuť začít jí říkat světice.


Zpočátku jsme si mysleli, že ten nový člověk v hospodě je nějaký vtipálek a chce se nám těmi svými fórky zalíbit. Vyprávěl třeba o tom, jak si zoufalá žena stěžovala manželovi, že fakt nemá co na sebe.


„Všechny šaty, které jsem si pořídila, už na mně sousedi viděli,“ upozorňovala muže. Ten prý pohlédl do narvané skříně, na chvilku se zamyslel a pak problém elegantně vyřešil. „To je jednoduché, tak se přestěhujeme někam jinam, to nás vyjde levněji,“ navrhl jí manžel.


Nevěřili byste, s čím vším lidi do té manželské poradny chodí. Náš nový přírůstek u stolu štamgastů zrovna včera povídal, jak za ním jedna žena doslova přitáhla svého partnera. „Podívejte se na něj! Co s ním mám dělat? Mám ho zabít?“ vykřikovala.


Když se trochu uklidnila, rozpovídala se. „Pane poradce, neustále provokuje, chce se mě zbavit. Byli jsme třeba na zimní rekreaci v Tatrách. Chystala jsem se jít podívat po obchodech a on mi říká: Hlásili pětadvacetistupňové mrazy, nezapomeň si vzít teplou podprsenku!“


Mít takového psychologa u stolu v hospodě není špatná věc. Poradí tam každému, a zadarmo. Nanejvýš si nechá zaplatit pivo. Jistý člověk, nebudu ho raději jmenovat, chtěl vědět, co má dělat se svou ženou: „No představte si to: Chtěla po mně, abych vypil lék, který nám dal zvěrolékař pro našeho psa. Odmítl jsem. A ona mi povídá: Nemáš toho našeho psa rád. Kdybys to vypil a on tě viděl, možná by to vypil i on.“


Psycholog se pobaveně usmál a pak z něj vypadlo: „Chlapi, něco vám řeknu. S ženami je to úplně jednoduché. Stačí, když té které zalichotíte, že je jiná než ostatní, a můžete si s ní dělat to co s ostatními.“


Soused Dolfa Žejdlík po těch psychologových slovech dopil svou dnešní pátou zelenou a mávl rukou: „Já to nepotřebuju, my máme ideální manželství. Žena ráda snídá v posteli a já se vracím domů vždycky tak, abych jí tu snídani včas připravil. A jsme oba spokojení.“

Žádné komentáře: