Blahopřání

neděle 10. ledna 2010

PRODLUŽTE SI VĚK: ZÍREJTE NA ŇADRA


Už konečně vím, jak si bez problémů prodloužit věk. Bezbolestně, zadarmo a navíc ještě příjemně. Díky lékařce, která zveřejnila výsledky svého dlouhodobého průzkumu v jistém nejmenovaném časopisu. Určitě tím nepotěšila jen mne.


Paní doktorka ve své studii uvádí, že muži kochající se pohledem na ženská ňadra žijí déle než ti, které tato část těla jejich protějšků nezajímá. Věřím jí, protože jí samozřejmě věřit chci. Jen mě mrzí, že jsem ve výsledcích jejího průzkumu marně hledal některé detaily.


Třeba jestli pohled na přírodní prsa je účinnější než na umělá silikonová. Nebo zda si víc prodloužím život zíráním na čtyřky či pětky než na jedničky. Bohužel jsem se nedočetl ani to, jestli k patřičnému účinku stačí koukat jen na ňadra zahalená nebo musí být alespoň poodhalená. A taky, zda je důležité vidět skutečná, nebo si je stačí prohlížet třeba jen na fotografii. Nemluvě o tom, jaký je rozdíl v prodloužení věku při pohledu na prsa legální partnerky a na prsa ženy cizí.


Hned po přečtení onoho článku jsem začal vzpomínat, kolik jsem ve svém dosavadním životě viděl ženských ňader. Malých, velkých, přírodních, silikonových, zahalených, polozahalených, poloodhalených, úplně odhalených. Kolik ve skutečnosti, na televizní obrazovce, v kině, v novinách a časopisech. Nedopočítal jsem se. Bylo jich poměrně hodně, ale nevím, jestli to bude k alespoň malému prodloužení mého věku stačit.


Moje prvotní nadšení z lékařčiny studie na chvíli ochladlo. Ale jen na chvíli. Do té doby, než jsem si uvědomil, že jiní muži na tom mohou být ještě hůř. Třeba takoví dolňáci, kteří si horních pater ženských těl nevšímají prakticky vůbec.


A taky snad ještě neumírám, leccos se dá určitě napravit. Dalším zíráním na ňadra. Pro jistotu na úplně všechna. Jen si nejsem jistý, zda pro to budou mít pochopení potenciální objekty, na kterých můj rentgenový pohled ulpí.

2 komentáře:

Haniczka řekl(a)...

A taky je důležité, jestli se ti prsa, na které pohlédneš, líbí nebo nelíbí. jestli ta ošklivá ti naopak věk neuberou:-)

Jarda řekl(a)...

Vidíš, tohle mě nenapadlo. Zkusím být obezřetný :-)